Followers

Wednesday 20 April 2011

@ChurpChurp Bersama C Otak Kuning

 

Memandangkan hari ini hari rabu..hish!!!aku dah terlepas peluang keemasan pada hari ini. Kepada ahli Churpchurp pasti mengetahui apakah keunikan hari rabu setiap minggu yer. KAlau nak tahu kenelah jadi ahli ChurpChurp dahulu yer. Borang penertaan dilampirkan di sidebar blog ini ataupon terus masuk ke pintu ini>>[PINTU AUDITION].

Berbalik kepada tajuk hari ini, Yup… Review mengenai orang kuning pula..bukan orang yang berfikiran kuning aka otak koto yer, tapi mengenai salah satu syarikat telekomunikasi yang agak berpengaruh di malaysia. KAlau anda2 semua perasanlah kan, DIGI sering mengeluarkan iklan2 di churp2.. Peh..memang bersungguh2 sungguh diorang nak mempopularkan produk dorang. Dan aku sebagai churpers tentulah akan mengambil kesempatan dikala dia mngeluarkan iklan2 yang menarik minat ku..hahaha.


Kali ini agak sama dengan iklan sebelum ini. Mereka menggunakan Facebook sebagai medan mempopularkan produk. Yup, memang tidak dapat disangkal lagi bahawa FB mempunyai pengaruhnya yang tersendiri dan aku percaya hampir 85% ataupu lebih daripada pembaca blog ini mempunyai Facebook.

Caranya mudah sahaja, dengan hanya masuk link ini>>  [pintu masuk]

image

Mudah sahaja kali ini, hanya tinggalkan slogan menarik mengapa….hahaha..nak tahu kene lah bukak.. Takkanlah setiap kali nak tunjuk dari A to Z.. kenelah simpan sikit..yer tak? hahaha. Jangan marah yer..jadi apa tunggu lagi, pergilah join benda ni sekarang.

bye….

No comments:

Post a Comment