Followers

Monday 11 April 2011

@ChurpChurp Kepada Peminat-Peminat Tupperware

 

Eh..Tupperware?? sapa tu?pelakon ke? penyanyi ke?hurm…ada peminat ke tupperware ni?hah… Kalau korang tak tahu, aku nak bagi tahu lah ni. Meh semua pakat ramai-ramai baca blog ni.

Tupperware…hurm..dari mana nak mula ye?Aku terus terang jelah.. Tupperware merupakan antara kempen yang sedang berlangsung di churpchurp buat masa ini. Ia bukanlah artis atau pon pelakon extra yang korang agakkan. Tapi hanyalah sebuah bekas untuk mengisi barang. Hah. sudah fahamkan sekarang? bagus-bagus cepat belajar.

imagemacam biasalah, korang kenelah LIKE dahulu page tupperware ni sebelum kita mulakan aktiviti yang disediakan.


image

Lepas dah Like akan keluar animasi seperti diatas..tapi kat atas ni hanyalah gambar yang aku print screen..cantiklah kalau boleh dibuat screen saver untuk laptop.


imageAntara contest yang disediakan oleh pihak tupperware Malaysia. Kepada yang suka mencuba nasib sangatlah dijemput untuk menyertai contest ini. Tarikh tutupnya pun lambat lagi sehingga 31 May 2011.


Dua gambar dibawah ni aku ambil di FB rasmi Tupperware… bukti betapa Airtight nye tupperware nie. kalay aku letak biskut merry komfom 1 taun pown tak kan lemau.hahaha. tapi larat tak larat lah nak makan biskut yang dah berusia setaun.hahaha

image

imagehah..agak2 korang kenal x muka makcik yg pakai bag orange diatas??mampos aku kene maki ngan peminat beliau..hehehe..Aweksss la..bkan makcik….sorry Kak Red.. Beliau pon turut serta memeriahkan kempen tupperware ni kat KLCC Aquarium.

Bukan tupperware kosong yer orang yang menyelam tu pegang, tetapi tupperware yang berisi dengan Samsung Galaxy Tab. Kalau masuk air lah, jahanam. Tapi jangan risau, pihak tupperware dah pastikan product mereka betul-betul berkualiti,


Setakat ini sahaja review yang dapat aku kongsikan mengenai Tupperware Malaysia.  Kalau ada sebarang pertanyaan bolehlah bertanyakan diruangan comment dibawah ye.

Macam biasalah kepada sesiapa yang masih belum mendaftarkan diri sebagai member Churpchurp anda boleh mengambil borang pendaftaran di sidebar blog ini atau terus ke pintu ini>>> [Pintu Pendaftaran VVIP]

No comments:

Post a Comment