Followers

Monday 11 April 2011

Fakta atau Auta Mengenai PROTON

 

Selamat sejahtera semua…

Bertemu lagi kita dengan preview terkini mengenai kempen-kempen terbaru di ChurpChurp. Baik lah seperti biasa, sesiapa yang belum mendaftarkan diri dengan churpchurp, bolehlah mengisi borang pendaftaran online di sidebar blog ini yer atau terus ke pintu sebelah ni>>> (Pintu VVVIP)

Baiklah, kita terus kepada kempen terbaru dari churpchurp.(baru ke??hurm..bolehlah) seperti di pada gambar dibawah…

image

Hah…mesti semua orang sudah mengetahui gambar kereta diatas. yup..betul…PROTON EXORA!!! Seperti kempen2 sebelum ini, kempen yang dibawa khas oleh proton juga lebih bersifat permainan dan ringan.


Permainan ini lebih persifat kepada pop-quiz lah. anda akan diberikan situasi dan anda harus menjawab sama ada statement yang diberikan fakta atau auta..eh..palsu. Sekali lagi aku ingin nyatakan, permainan ini bukan sahaja sekadar suka-suka, tetapi banyak informasi yang boleh kita dapatkan mengenai syarikat pembuatan kereta nasional ini.

Aku rasa kepada mereka-mereka yang suka kondem kereta nasional tak kiralah sama ada PROTON ataupun PERODUA, Bolehlah menjalani permainan ini. Tak susah, hanya ada 6 soalan mudah sahaja.

imageHah, hanya ada 3 step sahaja untuk anda bermain permainan ini. eh, lupa pula, pintu playgrounnya aku x berikan lagi.{sila masuk>>[Pintu Permainan]


Takkan nak suruh aku tunjuk lagi cara bermain? Baiklah, aku tunjuklah beberapa soalan bocor kepada korang yer..jangan bagitahu sesiapa tau? rasia kita berdua jer.

image

hah nak tahu apa jawapannya? korang buat lah sendiri, tak kan semua aku nak suapkan..yer tak?? masing-masing sudah pandai explore sendiri kan? hah. boleh lah try sendiri.


imageSelepas habis korang bermain, akan keluar seperti gambar diaatas. Dengan setup game yang menarik dan pelbagai warna serta background game yang menarik akan membuatkan korang semua tidak berasa bosan dan pasti menantikan soalan-soalan yang terbaru.


Jadi sekali lagi aku minta kalau korang ada masa, boleh lah sertai permainan mengenai review terkini tentang PROTON EXORA.

.{sila masuk>>[Pintu Permainan]

Baiklah, setakat ini sahaja review mengenai Proton Exora. Kalau mahukan lebih informasi bolehlah tanya EN. Google atau pon masuk ke [Pintu Permainan].

1 comment: